Copywriting i content marketing

Branding - Copywriting

Copywriting dla firm - opisz klientom swoje rewelacyjne produkty i usługi

Nasza oferta obejmuje pisanie treści na:
- strony internetowe
- sklepy internetowe
- social media
- poprawa istniejących wpisów na stronie, z uwzględnieniem słów kluczowych z danej branży
Dla osób zamawiających u Nas stronę internetową oferujemy atrakcyjne zniżki na wykonanie copywritingu.

Branding - Strony www

Copywriting czyli dlaczego tekst strony internetowej ma znaczenie?

Każda strona internetowa to narzędzie, które jest tworzone w określonym celu.
Przykładowo, jeżeli prowadzisz firmę usługową, to zależeć Ci będzie, aby klienci klikali w zakładkę kontakt i wypełniali formularz kontaktowy.
Jeżeli masz firmę sprzedającą konkretne produkty, to celem Twojej strony (sklepu) będzie realizacja transakcji kupna przez klientów oraz ich rejestracja w serwisie, abyś mógł prowadzić późniejsze mailowe akcje promocyjne.
Niezależnie od ustalonych celów, potrzebujesz na swojej stronie www odpowiednich treści, aby móc je realizować. Treści, które będą dostosowane do branży, rynku i potencjalnej grupy odbiorców.

Jak zlecić napisanie biznesplanu?

Branding - Budowanie relacji z klientami

Opowiedz o swojej firmie

Pomożemy Ci stworzyć treści na stronę internetową, które będą w sposób przystępny i zwięzły prezentować Twoje usługi, produkty i wartości jej użytkownikom. Treści, które zachęcą użytkowników do podjęcia działania czyli do kontaktu, zapisania się na newsletter, zakupu produktu czy zostawienia komentarza pod postem.
Twoja strona główna i zakładka usługi/produkty to miejsca, które przyczyniają się do osiągania zysków – warto zadbać i ich treści.

copywriting strony www Łódź

Rebranding dla firm

Masz już własny branding, który potrzebuje odświeżenia?

Mamy dla Ciebie specjalną ofertę

Zaprojektujemy dla Ciebie oryginalne logo wysokiej jakości, dostosowane do branży i oferowanych usług.
Co zyskasz?
- nowoczesne logo dostosowane do branży, zaprojektowane na oryginalnym oprogramowaniu
- szybki czas realizacji ponieważ szanujemy Twój czas
- dopasowanie loga do Twojego gustu
Współpracowaliśmy między innymi z: firmami consultingowymi, szkoleniowymi, salonami z branży beauty, kwiaciarniami, firmami meblarskimi, firmami pozyskującymi dotacje na założenie działalności gospodarczej, z branży konopnej oraz firmami świadczącymi usługi opiekuńcze dla osób starszych, chorych i niesamodzielnych.
Będzie Nam niezmiernie miło, móc wziąć udział również w sukcesie również Twojej firmy.

Dlaczego powinieneś zainteresować się copywritingiem?

Jasny przekaz dla Klientów

Dostosowujesz treści własnej strony do potencjalnej grupy odbiorców.

Pomagasz w SEO strony

Treści na stronie powiązane są ze słowami kluczowymi, popularnymi w danej branży.

Budujesz świadomość marki

Pokazujesz klientom swoje wartości oraz jakość swoich produktów i usług.

Realizujesz własne cele

Twoim celem jest komunikacja z klientem i zachęcenie go do skorzystania z oferty.

Oszczędzasz czas

Dzięki odpowiednim treściom zachęcasz klientów do działania.

Przyciągasz uwagę klientów

Tworzysz podstawy pod budowania długofalowych relacji z klientami.

Najczęściej zadawane pytania z zakresu copywritingu

Copywriting to czynność polegająca na pisaniu tekstów reklamowych, tekstów na strony i sklepy internetowe, tekstów na social media, mające na celu przyciągnięcie uwagi odbiorców.
Dobry copywriting przyczynia się do zwiększenia świadomości marki oraz przekonania odbiorców i potencjalnych klientów do podjęcia określonych działań.

Teksty na stronę internetową powinny być przejrzyste, zawierać jasny przekaz oraz słownictwo specjalistyczne z zakresu danej branży i sektora rynku. Treści powinny budować przekonanie w oczach klientów, że warto jest podjąć współpracę z daną firmą.

Opisując własną firmę, staraj się przedstawić potencjalnym klientom z możliwie najlepszej strony. Buduj zdania merytoryczne, opowiadając historię rozwoju, przedstawiając wartości i cele. Jeżeli Twoja firma jest firmą rodzinną – napisz o tym również. To niebywała zaleta!

Oczywiście, że tak. Musisz tylko trzymać się zasad poprawnej pisowni i uwzględniać na stronie frazy i zwroty nawiązujące do specyfiki branży, produktów i usług. Czas zweryfikuje ich jakość i siłę przekazu.