Kampania Google Ads dla firm

Branding - Kampania Google Ads

Kampanie lokalne i na wybrany region dla Twojej firmy

Dlaczego kampanie Google Ads są tak skuteczne?
Ponieważ udzielają potencjalnym klientom informacji na temat firmowych produktów i usług, informacji jak mogą odwiedzić ich sklep (online lub stacjonarnie), pokazują programy rabatowe dla nowych i stałych klientów oraz pomagają w budowaniu świadomości marki.

Dodatkowo firmy mogą wyświetlać swoje kampanie w największych usługach Google, takich jak np. w Google Maps czy na YouTube.

Black Cat Studio - Kampania Google Ads

Jak działa Kampania Google Ads?

Kampania Google Ads to płatna internetowa kampania reklamowa, oferowana przez firmę Google.
Kampania wcześniej nazywała się Google Adwords, zmieniła nazwę w 2018 roku na Google Ads.
Ujmując najprościej sposób działania Kampanii Google Ads: Gdy użytkownicy wyszukiwarki Google, wpiszą w nią określone słowo kluczowe, otrzymują wyniki swojego zapytania na stronie wyników wyszukiwania. Wyniki te obejmują w pierwszej kolejności płatną reklamę skierowaną na te określone słowo kluczowe, a zaraz za nią występują wyniki związane z pozycjonowaniem.
Przykładowo, to jest wynik dla frazy „Sklep sportowy online”.

kampania google Ads strony www

Jak można zauważyć płatne reklamy znajdują się w górnej części wyszukiwarki Google (również wyświetlane są na dole) z pogrubionym hasłem „Reklama”, który wyróżnia je na tle organicznych wyników wyszukiwania.
Pierwsze wyniki na konkretne zapytania użytkowników w wyszukiwarce Google zazwyczaj generują większość ruchu z nimi związanego.

Jednakże kupowanie reklam w Google nie zawsze gwarantuje najwyższą pozycję. Mogą być wyświetlane również reklamy innych firm, które konkurują z Tobą o te same słowa kluczowe ze pośrednictwem kampanii Google Ads. Najwyższa pozycja uzależniona jest zatem od maksymalnej stawki za słowo kluczowe.

Jeżeli Twoja maksymalna stawka za słowo kluczowe będzie wynosić 3 zł, a Google uzna, że Twój koszt za kliknięcie wynosi 1 zł, to otrzymasz pierwsze miejsce reklamowe. Jeżeli koszt będzie większy niż 3 zł, nie otrzymasz tego miejsca. A na przykład drugie czy trzecie, bądź w dolnej części wyszukiwarki.

Kampania Google Ads dla firm

Rebranding dla firm

Masz już własny branding, który potrzebuje odświeżenia?

Mamy dla Ciebie specjalną ofertę

Zaprojektujemy dla Ciebie oryginalne logo wysokiej jakości, dostosowane do branży i oferowanych usług.
Co zyskasz?
- nowoczesne logo dostosowane do branży, zaprojektowane na oryginalnym oprogramowaniu
- szybki czas realizacji ponieważ szanujemy Twój czas
- dopasowanie loga do Twojego gustu
Współpracowaliśmy między innymi z: firmami consultingowymi, szkoleniowymi, salonami z branży beauty, kwiaciarniami, firmami meblarskimi, firmami pozyskującymi dotacje na założenie działalności gospodarczej, z branży konopnej oraz firmami świadczącymi usługi opiekuńcze dla osób starszych, chorych i niesamodzielnych.
Będzie Nam niezmiernie miło, móc wziąć udział również w sukcesie również Twojej firmy.

Najczęściej zadawane pytania z zakresu projektowania graficznego

Jest to reklama, mająca na celu dotrzeć do jak największej grupy odbiorców w danej lokalizacji. Kampanię można dostosować do takich danych jak wiek odbiorców, płeć, zainteresowania, język czy region.

Kampanie Google Ads wyświetlają reklamy firmowe, gdy użytkownicy wyszukują konkretne produkty lub usługi. Takie reklamy wyświetlane są w wyszukiwarce Google, w Google Maps i w sieci witryn partnerskich.
Firma płaci za wyniki kampanii, na przykład wtedy, gdy użytkownik kliknie w jej reklamę i zostanie przeniesiony na stronę firmową lub wykona połączenie telefoniczne.

I to bardzo. Kampanie Google Ads kierowane są do pożądanych klientów i odfiltrowują tych, których nie chcesz. Reklamując się w Google Ads, sam określasz swoją grupę docelową, dzięki czemu np. osoby spoza grupy odbiorców „nie wyklikają” Twojej reklamy.

Ponieważ pomaga firmie skoncentrować się na odbiorcach, którzy szukają konkretnych produktów, usług czy informacji. Firma może uszczegółowić dla nich swoje usługi pod kątem ich potrzeb i wymagań.

1. Pomaga osiągnąć konkretne wyniki np. przyciąga większą ilość klientów

2. Zwiększa liczbę odwiedzin na stronie firmowej

3. Poprawia sprzedaż online

4. Zwiększa liczbę rezerwacji

5. Rozbudowuje listy mailingowe dzięki subskrypcjom

6. Zwiększa liczbę połączeń telefonicznych